Safer

Outsourcing BHP

outsourcing_blok_czym_jest_outsourcing

Safer

Czym jest outsourcing?

Nazwa outsourcing jest skrótem utworzonym z trzech angielskich słów – outside-resource-using, czyli wykorzystywanie źródeł zewnętrznych. W praktyce outsourcing to przejęcie przez specjalizującą się w danej dziedzinie firmę części obowiązków innego podmiotu, na podstawie zawartej wcześniej umowy.

Jesteśmy ekspertami w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy.

Jako pracodawca możesz nam powierzyć wykonywanie zadań służby BHP w Twojej firmie, zakładzie pracy lub instytucji na zasadzie outsourcingu.

Oferujemy kompleksową obsługę w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Wspieramy klientów fachowym doradztwem, szkolimy, prowadzimy audyty, realizujemy zamówienia w wąskim i szerokim spektrum usług.

Każdego klienta traktujemy indywidualnie i elastycznie dopasowujemy się do jego potrzeb i oczekiwań.

Tak aby jakość usług była na najwyższym poziomie a klient był usatysfakcjonowany w każdym aspekcie współpracy z nami. Jesteśmy firmą dynamicznie i permanentnie rozwijającą się. Rzetelność i synergia są dla nas wartościami nadrzędnymi we współpracy z innymi.

Depositphotos_158383770_XL

Safer

Korzyści outsourcingu zadań służby BHP:

  • oszczędność czasu;
  • oszczędność pieniędzy;
  • pewność, że wszystkie obowiązki związane z bezpieczeństwem i higieną pracy w firmie są należycie wykonane;
  • możliwość stałej konsultacji z ekspertami w tej dziedzinie.

Usługi jakie świadczymy w formie outsourcingu dostępne pojedynczo lub w pakiecie:

 

  • prowadzenie szkoleń BHP dla pracowników (szkolenia wstępne i okresowe);
  • szkolenia z zakresu pierwszej pomocy;
  • doradztwo w zakresie obowiązujących przepisów i zasad BHP;
  • obsługa powypadkowa;
  • przygotowanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy;
  • okresowe przeglądy stanu BHP (warunków pracy oraz przestrzegania przepisów w celu podwyższenia bezpieczeństwa w firmie);
  • organizacja Safety Days;
  • przeprowadzanie audytów z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej;
  • opracowanie niezbędnych instrukcji i dokumentów;
  • odpowiedzi na wystąpienia Państwowej Inspekcji Pracy oraz realizacja zaleceń służ kontrolujących (PIP, SANEPID);
  • prowadzenie obligatoryjnych rejestrów (wypadków, czynników szkodliwych, badań lekarskich, chorób zawodowych);
  • nadzór nad prawidłowością i terminowością szkoleń okresowych;
  • nadzór nad badaniami i pomiarami czynników szkodliwych dla zdrowia;
  • opracowanie zasady gospodarki odzieżą roboczą i środkami ochrony indywidualnej;
  • profilaktyka i działania pro bezpieczeństwu na terenie zakładu pracy;
  • konsultacje oraz pełne doradztwo w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.