Safer
Outsourcing BHP
Safer
Czym jest outsourcing?
Nazwa outsourcing jest skrótem utworzonym z trzech angielskich słów – outside-resource-using, czyli wykorzystywanie źródeł zewnętrznych. W praktyce outsourcing to przejęcie przez specjalizującą się w danej dziedzinie firmę części obowiązków innego podmiotu, na podstawie zawartej wcześniej umowy.
Jesteśmy ekspertami w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy.
Jako pracodawca możesz nam powierzyć wykonywanie zadań służby BHP w Twojej firmie, zakładzie pracy lub instytucji na zasadzie outsourcingu.
Oferujemy kompleksową obsługę w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Wspieramy klientów fachowym doradztwem, szkolimy, prowadzimy audyty, realizujemy zamówienia w wąskim i szerokim spektrum usług.
Każdego klienta traktujemy indywidualnie i elastycznie dopasowujemy się do jego potrzeb i oczekiwań.
Tak aby jakość usług była na najwyższym poziomie a klient był usatysfakcjonowany w każdym aspekcie współpracy z nami. Jesteśmy firmą dynamicznie i permanentnie rozwijającą się. Rzetelność i synergia są dla nas wartościami nadrzędnymi we współpracy z innymi.
Safer
Korzyści outsourcingu zadań służby BHP:
- oszczędność czasu;
- oszczędność pieniędzy;
- pewność, że wszystkie obowiązki związane z bezpieczeństwem i higieną pracy w firmie są należycie wykonane;
- możliwość stałej konsultacji z ekspertami w tej dziedzinie.
Usługi jakie świadczymy w formie outsourcingu dostępne pojedynczo lub w pakiecie:
- prowadzenie szkoleń BHP dla pracowników (szkolenia wstępne i okresowe);
- szkolenia z zakresu pierwszej pomocy;
- doradztwo w zakresie obowiązujących przepisów i zasad BHP;
- obsługa powypadkowa;
- przygotowanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy;
- okresowe przeglądy stanu BHP (warunków pracy oraz przestrzegania przepisów w celu podwyższenia bezpieczeństwa w firmie);
- organizacja Safety Days;
- przeprowadzanie audytów z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej;
- opracowanie niezbędnych instrukcji i dokumentów;
- odpowiedzi na wystąpienia Państwowej Inspekcji Pracy oraz realizacja zaleceń służ kontrolujących (PIP, SANEPID);
- prowadzenie obligatoryjnych rejestrów (wypadków, czynników szkodliwych, badań lekarskich, chorób zawodowych);
- nadzór nad prawidłowością i terminowością szkoleń okresowych;
- nadzór nad badaniami i pomiarami czynników szkodliwych dla zdrowia;
- opracowanie zasady gospodarki odzieżą roboczą i środkami ochrony indywidualnej;
- profilaktyka i działania pro bezpieczeństwu na terenie zakładu pracy;
- konsultacje oraz pełne doradztwo w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.